روایت عاشورا
عاشورا پیام زندگی
درباره وبلاگ


مطالب جامعی درباره ی واقعه ی عاشورا از جمله پیام عاشورا ، احادیث عاشورا ، معرفی كتب عاشورایی ، نمای عاشورایی ، موبایل عاشورایی و ...

مدیر وبلاگ :
خرید بک لینک
نظرسنجی
چقدر درباره عاشورا می دانید؟





می توان گفت امروزه، وجود آپشن هایی که در برخی ویلاها وجود دارند، باعث شده که ویلاها به دو دسته لوکس و معمولی تبدیل شوند.

بهتر است قبل اینکه موقعیت ویلا در شهریار را، مورد کنکاش قرار دهیم. کمی گزیه ها را زیر ذربین نگاه خود ببینیم.

یکی از گزینه ها مربوط به استخر می باشد، که استخرهای ویلا هم خود به دو دسته تقسیم می شوند، که یکی قسمتی از محیط حیاط ویلا را در بر می گیرد و دسته دوم در طبقه سوم یا چهارم یک ویلای لوکس قرار دارند.

وقتی ویلای معمولی را به زبان می آوریم منظور ویلایی در شهریار می باشد که دارای استخر نیست. در کل باید گفت که ویلاهایی که دارای استخر هستند جزو ویلا‌های لوکس به حساب می آیند.

خوب است بدانید که استخرهایی که رو‌باز هستند از توجه و هواداران بیشتری برخوردار می باشد. این هم مربوط به سلیقه شخص خریدار می باشد که چه نوع را می پسندد. در هر صورت هر دو مدل استخر باعث میشوند که شما خانه ای لوکس داشته باشید.

اگر بخواهیم یکی از ویژگی های استخرها در ویلاهای لوکس بیان کنیم این است که آپشن استخر با فضایی که فرد می پسندد گره بخورد. منظور اینست که وقتی درون استخر قرار می گیرید محیط روبه رو برایتان جذاب و دیدنی باشد و بتواند شما را جذب خود کند. پس آنچه که باعث لوکس بودن ویلاهای گران قیمت می شود، فضای باب میل و ناب آن محیط است که بتواند بیننده را به سمت خود بکشاند.

به خاطر اینکه این فضا را بوجود آورند خود را به طراحی حرفه ایی گره می زنند و اطراف استخر را با فضای سبز و زیبا مزین کرده و به یک ویلا لاکچری تبدیل می کنند و ادعا دارند که فرق بین یک ویلای معمولی و لوکس در اختیار داشتن استخر لوکس و فضا سازی اطراف آن به بهترین نحو می باشد.

می توان ادعا کرد که داشتن چنین ویلایی در شهریار، می تواند همان چیزی باشد که در ذهن خود به آن فکر کرده ایم. عده ایی دنبال ویلای معمولی هستند و عده ایی هم دنبال ویلای لوکس! و همیشه دنبال این هستند که ویلایی انتخاب کنند که برچسب لوکس بودن را بدنبال خود بکشد.

از نکات مهمی که می توان بین ویلای معمولی و ویلای لوکس در شهریار از نظر امکاناتشان اشاره این است که یک ویلای لوکس از لابی ویلا گرفته تا اتاق های ویلا دارای آپشن های ویژه می باشد که باعث جذابیت آنجا و از همه مهمتر لوکس بودن آن می شود.

شما می توانید برای اینکه در این رابطه مشاوره‌های بیشتر و بهتر بگیرید با کارشناسان مجرب مشاور املاک فدک ملک تماس داشته باشید. فدک ملک برای خدمت رسانی به شما آماده است.

https://fadakmelk.com



نوع مطلب : رپورتاژ، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()


مساله امر به معروف و نهى از منكر بعنوان یكى از مهمترین برنامه هاى شریعت و زیربناى نظام اسلامى و عامل اجرایى قوانین این آیین مقدس به شمار مى آید و در قرآن مجید با عناوین و تعبیرات مختلف از جمله به صورت ارائه یك وظیفه حتمى و تكلیف موكد آمده است :
ولتكن منكم امة یدعون الى الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنكر و اولئك هم المفلحون(1)

و گاهى به عنوان بیان اوصاف و نشانه هاى مومنان راستین از آن یاد شده است چنانچه مى فرماید:
و المومنون و المومنات بعضهم اولیاء بعض یامرون بالمعروف و ینهون عن المنكر... . (2)
و در كلمات پیامبر صل الله علیه وآله و سلم و ائمه معصومین علیه السلام هم در این مورد تاكیدات فراوان وجود دارد؛ از جمله امام باقر علیه السلام مى فرماید:
امر به معروف و نهى از منكر، دو فریضه بزرگ الهى است كه بقیه واجبات با آنها برپا مى شوند و به وسیله این دو، راهها امن مى گردد و كسب و كار مردم حلال مى شود، حقوق افراد تامین مى گردد و در سایه آنها زمینها آباد و از دشمنها انتقام گرفته مى شود و در پرتو آنها، همه كارها روبه راه مى گردد (3)
با توجه به این اهمیت است كه عده اى از فقهاى بزرگ شیعه ، جهاد را با تمام عظمتش و با تمام ابعاد و احكامش ، بخشى از امر به معروف و نهى از منكر مى دانند و گوشه اى از این وظیفه اسلامى به حساب مى آورند و جمله :
اشهد انك قد اقمت الصلاة و اتیت الزكاة و امرت بالمعروف و نهیت عن المنكر .
كه در زیارت حسین بن على علیه السلام آمده است ، گواه این حقیقت است . و این معنا را تفهیم مى كند كه آن حضرت با قیام و جهاد خود، وظیفه امر به معروف را به انجام رسانیده است .
به هر حال ، این موضوع با توجه به اهمیتى كه داراست ، در كلام و پیام حسین بن على علیه السلام در سه محور و سه بخش مختلف ، مورد توجه قرار گرفته است :
الف - اهمیت امر به معروف و نهى از منكر در جامعه اسلامى .
ب - نكوهش سستى كنندگان در امر به معروف و نهى از منكر.
ج - امر به معروف و نهى از منكر، عنصر اصلى و عامل مهم در قیام حسین بن على علیه السلام است 

پی نوشتها:

1- آل عمران / 104.باید از میان جمعى دعوت به نیكى كنند و امر به معروف و نهى از منكر نمایند و آنان رستگارانند
2- توبه / 71.مردان و زنان با ایمان ، ولى (یار و یاور) یكدیگرند، امر به معروف و نهى از منكر مى كنند.
3- ان الامر بالمعروف و النهى عن المنكر... فریضة عظیمة بها تقام الفرائض و تامن المذاهب و تحل المكاسب و ترد المظالم و تعمر الارض و ینتصف من الاعداء و یستقیم الامر . (وسائل / ج 11، كتاب امر به معروف و نهى از منكر / 395)

منبع: کتاب پیام عاشورا



نوع مطلب : پیام عاشورا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
  سایت های بی نظیری را  دیده ایم که ویژگی هایی همچون انیمیشن، چرخش 360 درجه از محصول، فیلترهای پیشرفته و جست و جوی پویا را در سایت خود ایجاد کرده اند. اما این سایت ها تعیین کننده ی اصول اولیه ی فروشگاه های اینترنتی نیستند. شما می بایستی حداکثر تلاش خود را برای ساده سازی تجربه ی مشتریان خود انجام دهید. برخی از اصول و عناصر، باید به صورت قطعی در سایت شما حضور داشته باشند. در ادامه  8 ویژگی مهمی که هر فروشگاه آنلاینی باید داشته باشد را معرفی می کنیم.
 
1-رابط کاربری ساده
به عبارت دیگر، شما باید کارایی سایت خود را ساده سازی کنید. هدف این است که مشتری برای رسیدن به محصول مورد نظر خود راه ساده تر و سریع تری را پیش رو داشته باشد و در این مسیر با پیچیدگی های غیر ضروری مواجه نشود. فروشندگان آنلاین تنها چند دقیقه برای فروش محصول به مشتری فرصت دارند. شما باید خودتان را در جایگاه مشتری قرار دهید و سپس به طراحی ویژگی هایی همچون دسته بندی ها، فیلترها و مقایسه محصولات مشغول شوید.
برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی با فضای دوستانه، می توانید از موارد زیر الگو بگیرید:
  • کارایی موتور جست و جوگر خود را مانند سایت Samin بهبود ببخشید، به طوری که پیشنهادهای مشابه را نیز در برگیرد
 
  • با استفاده از نمادهای بصری راه را برای مشتری همچون گذاشتن تصویر برای دسته بندی ها هموار کنید
به عنوان مثال با قراردادن تصویر یک پاور بانک برای دسته پاوربانک، کاربر در همان ابتدا می فهمد که چه نوع محصولی را در چه دسته ای جستجو کند.
  • مانند ثمین، همه چیز را از قبل برای مشتری مهیا کنید
همانطور که در تصویر پایین می بینید، برای راحتی کاربر، سایت ثمین یک سری فرم های کوچک را ساخته تا خریدار به صورت یکپارچه تنها در یک صفحه مراحل خرید خود را طی کند.
 
بیشتر بخوانید : چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟
2- فضایی که با گوشی های موبایل همخوانی داشته باشد
استفاده از موبایل، 50 درصد از خریدهای آنلاین را به خودش اختصاص می دهد. با بهبود فضای کاربری سایت، شما می توانید کاری کنید که محصولات و محتوای مورد نظر شما در قالب و فضای بهتر و کاربردی تری در موبایل، تبلت یا هر دستگاه دیگری به نمایش در بیاید.
 
مهم نیست که چند میلیون محصول در فروشگاه خود داشته باشید. مهم این است که مشتری با ورود به سایت شما، تجربه ی سادگی و صمیمیت را داشته باشد و برای خریدهای آینده نیز به سایت شما بازگردد.
3- استفاده از عکس ها و فیلم های باکیفیت
روزهایی که برای فروش محصول فقط به یک عکس ساده و اتیکیت قیمت نیاز داشتید تمام شد. این روزها، مشتریان نیاز دارند تا یک محصول خاص را از زوایای مختلفی بررسی کنند؛ روی زاویه های مختلف زوم کنند و محصول را حس کنند. توجه فنی به کیفیت عکس ها بسیار مهم است. اگر عکس شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما در سایت لود نشود یا لود شدنش زمان زیادی صرف کند، بر طبق تحقیقات ادوبی، 39 درصد از مشتریان شما ریزش خواهد کرد. همچنین، به یاد داشته باشید که همه چیز به عکاسی حرفه ای وابسته نیست.
4- استفاده از نقدهایی که توسط مشتریان نوشته شده است
کسانی که اکثریت خرید خود را از طریق اینترنت انجام می دهند، قطعاً به قسمت نظرات دقت می کنند. در حقیقت، 95 درصد از آنها حتماً این کار را می کنند.57 درصد از مشتریان نیز با دیدنِ میزان ستاره های یک محصول اقدام به خرید یا نخریدن آن می کنند. ممکن است شما فکر کنید که نقدهای منفی باعث دور کردن مشتری می شوند اما دقیقاً برعکس است. اگر تمام نقد های شما مثبت باشند، مشتریان فکر می کنند که این نظرات همگی تقلبی هستند و یا توسط شما سانسور شده اند. وابسته به نوع کارایی سایت، شما می توانید از پلاگین هایی هچون فیسبوک، یلپ یا فوراسکوئر برای دریافت نظرات مشتریان استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی پیشگام مانند پایون، از نظرات مشتریان به عنوان محتوا و تبلیغ برای محصولات خود استفاده می کنند.
5- پیشنهادهای ویژه
اکثر فروشگاه های اینترنتی با استفاده از تکنیکِ پیشنهادهای ویژه و از طریق اطلاع این موضوع با ایمیل، اس ام اس یا انواع شبکه های اجتماعی، فروش خود را افزایش داده اند. فروشگاه های اینترنتی پیشگام، از این موضوع در هدر محصولات یا صفحات سایت خود استفاده می کنند.
وقتی مشتریان متوجه بشوند که محصول خاصی منتظرشان است، انگیزه می گیرند تا وقت بیشتر و بیشتری برای گشت زدن در فروشگاه اینترنتی شما بگذرانند. اگر سایت های اقتصادی بتوانند از این پیشنهادها به صورت روزمره استفاده کنند و صفحات سایت خود را مدام با محصولات و محتوا های خاص پر کنند، هم فروش شان سر به فلک می کشد و هم سئوی شان بهبود چشمگیری پیدا می کند. فکر کنید یک مشتری در جست و جوی خود از عبارت پیشنهاد ویژه استفاده کند؛ این عبارت مشتری را دقیقاً به سایت شما می فرستد.
6- لیست علاقه مندی ها
یک لیست برای مد روزانه، یک لیست برای کتاب هایی که می خواهم در آینده بخوانم و یک لیست برای هدایایی که برای دوستانم خواهم گرفت. لیست آرزو، لیستی است از محصولاتی که شما دوست دارید در آینده آن ها را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی ای که از این لیست استفاده نمی کنند، فرصتی برای بازگرداندن مشتریانشان را از دست می دهند. چه چیزی بهتر از اینکه مشتری بتواند محصولات دلخواهش را علامت گذاری کند تا در آینده بخرد؟ رسما می توانید پول پارو کنید. از ثمین الگو بگیرید.
7- محصولات مشابه
دیدن این عبارت: "ممکن است این موارد را نیز بپسندید" به تنهایی می تواند حس کنجکاوی را در هرکسی بیانگیزد. ویژگی محصولات مشابه در فروشگاه های اینترنتی می تواند پیشرفت های خارق العاده ای را ایجاد کند. کارایی این پدیده این چنین است: شما پولتان را برای خرید یک دستگاه قهوه ساز ذخیره کرده اید. سپس یک بخش زیر محصول مورد نظرتان پدیدار می شود: "ممکن است این موارد را نیز بپسندید". آن صفحه را باز می کنید و به طور مثال با قهوه های روست شده یا آسیا شده مواجه می شوید.  مطمئنم که ایده ی کلی را متوجه شدید. وقتی پیام "ممکن است این موارد را نیز بپسندید" به مشتری نشان داده می شود، به طور خودکار او با خودش فکر می کند که این فروشگاه مرا درک کرده. همچنین، پدیده های دیگری همچون "دیگران این موارد را نیز جست و جو کرده اند" هم می تواند کارساز باشد.
8- ارائه ی جزئیات خرید به مشتری
یادتان باشد که حتماً و قطعاً ریزترین جزئیات خرید را به مشتری ارائه دهید. مثلاً در بهترین فروشگاه های اینترنتی شاهد این پدیده هستیم که نه تنها هزینه ی پست و محصول و نوع پست را به شما نشان می دهد، بلکه قبل از تکمیل خرید، یک فایل زیپ را به شما تحویل می دهد که شامل فاکتور کامل و نهایی تان است. همچنین، یادتان باشد که امکان انتخاب پست پیشتاز یکی از مهم ترین ویژگی ها برای فروشگاه های اینترنتی در ایران است. جالب این جاست که وقتی پول پست رایگان باشد، خرید مشتریان 30 درصد افزایش پیدا می کند. پس اگر به هر دلیلی چنین پیشنهادی به مشتریان داشتید، آن را در هدر صفحات سایت قرار دهید.


نوع مطلب : رپورتاژ، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic